vanwerdeflorida2018.reismee.nl

Eerste relaxte dag

Door het tijdsverschil van 6 uur en het op tijd gaan slapen; staan we om 7:00 uur uitgeslapen bij het ontbijt. Er staat niet echt iets op de planning vandaag en we besluiten na het ontbijt bij de Walmart een koelbox te halen. Altijd handig om onderweg of op het strand gekoeld drinken bij te hebben. Ook halen we een zak appels om nog enigszins wat gezond te eten. Naast de Walmart zit een Ross’ dresss for less,, waar papa een nieuwe zwembroek haalt.

We vullen de koelbox rijden richting South Beach. Het is druk onderweg en we nemen dan ook een alternatieve route, maar vooralsnog is het genieten met het dak open. We parkeren de auto in een parkeergarage en komen na een korte wandeling aan op het strand. De temperatuur begint op te lopen en we duiken direct de zee in. De tijd vliegt voorbij, want voor we het weten zitten we alweer een uur in de zee. Tijdens het drogen merken we dat de zon goed zijn best doet en dat we beter niet te lang meer blijven liggen.

Helaas is de Five Guys in South Beach gesloten wegens een verbouwing, maar de navigatie leidt ons zonder problemen naar een andere Five Guys. We eten een heerlijke burger, maar de frietjes die ongevraagd de status Cajun Style hebben gekregen door toevoeging van een grote berg peper of zoiets, worden netjes geruild voor oude vertrouwde frietjes met schil.

Het einde van de middag rijden we richting de Dolphin Mall. We hebben nog wat spullen nodig voor aanstaande woensdag. Jordy vindt ook nog een shirt om mee te sporten en papa scoort een paar lekker zittende badslippers. Ook scoren we een Amerikaanse simkaart voor in de telefoon, waarmee we wat kunnen internetten en bellen als we onderweg zijn. Mocht je een appje binnenkrijgen van een onbekend buitenkands nummer dan zijn wij dat!

In de avond zitten we nog redelijk vol en het avondeten bestaat dan ook alleen uit een stokbrood en een appel.

Groetjes Jordy en Jimmy

Ilse en Bas

Een heerlijke relaxte dag zo te lezen. Ja Jordy en appels gaan goed samen! Veel plezier!

Opa en oma Sjors

Fijn te horen dat jullie je zo goed vermaken en de reis goed is verlopen Hier gaat het iedere dag steeds een stukje beter eten begind weer wat te smaken en ik moet s'middags noch wel een slaapje doen Bruce en de hondjes slapen dan gezellig mee
Fijne vakantie nog Goed uitkijken.

Carly en Erik

Gezellig, we hebben jullie weer gevonden en kunnen nu weer lekker meegenieten van jullie avonturen. Jordy heeft wel smaak! Mooie auto heeft hij uitgekozen. Geniet van jullie vakantie en heel veel plezier!