vanwerdeflorida2018.reismee.nl

Universal Studio’s

Zaterdag morgen hebben we lekker uitgeslapen daarna zijn we na de fitnesszaal gegaan van het hotel. Het was geen uitgebreide fitnesszaal maar met wat creativiteit kunnen we toch flink fitnessen, want de calorieën moeten natuurlijk ook verbrand worden. Toen gingen we de troostfinale van het wk tussen België en Engeland kijken op onze hotelkamer. Na de wedstrijden gingen we naar universal studio’s. We liepen er te voet naar toe. Het hotel ligt op een kwartiertje lopen van het park dus dat ging makkelijk. Het was best druk in het park waardoor we sommige attracties maar niet hadden gedaan door de lange wachttijden. Toen gingen we naar het andere park, daar was het gelukkig wel minder druk en konden we zelfs in de nieuwste attractie waar je eigenlijk een virtuele pas moet aanvragen zo doorlopen. Bij deze nieuwe attractie reis je door New York heen. We sluiten het parkbezoek af met een ijsje bij de Menchies!

Nadat we zijn opgefrist in het zwembad bij het hotel gaan we alvast broodjes halen bij de Publix, als ontbijt voor de volgende morgen. We willen namelijk op tijd naar het universal park morgen om eerst enkele attracties te bezoeken en daarna in de sportsbar de WK finale te bekijken.

We eten in het foodcourt dat zit bij de outlet mall achter ons hotel. Jordy eet kip en papa een burgertje bij Five Guys. Ook lopen we nog enkele winkels binnen, maar alleen Jordy slaagt uiteindelijk voor een mooi Shirt van Calvin Klein.

We sluiten de dag af in de jacuzzie van ons hotel.

Zondag gaat de wekker optijd af, we staan bij opening van het park al snel binnen. Wat een verschil met gister qua drukte. Binnen anderhalf uur hebben we alle attracties gedaan die we leuk vinden. Inclusief de nieuwe attractie fast and furious.

Dan gaan we naar de sportsbar om de wk finale te kijken. Het begint al aardig vol te lopen en je moet je eerst melden bij de balie voor een tafeltje. Wij ontdekken echter een zithoek met relax stoelen en we vragen of we daar ook mogen zitten. Dus we hebben lekker relaxt gezeten en de wedstrijd gezien. Papa en ik sluiten een weddenschap, ik kies Kroatië en papa Frankrijk diegene die wint kiest wat we vanavond eten. Na de wedstrijd eten we nog een ijsje bij menchie’s waarbij de verkoopsters ons direct herkend van 2 jaar geleden en krijgen we zelfs extra korting. In de middag luieren we nog wat bij het zwembad en kiest papa dat we vanavond bij de Braziliaan gaan eten, hetgene ik eigenlijk graag wilde.

We spreken vooraf een tactiek af. We lopen eerst langs de Braziliaan en willen ons aan laten spreken en doen we net of we het niet kennen. Onze tactiek werkt, hij spreekt ons aan en we krijgen uitleg en niet onbelangrijk we krijgen 10% extra korting en gratis drinken haha. Het eten smaakte ons goed en we sluiten de avond af met een rondje jacuzzi’e

Groetjes van Jordy en Jimyy

Opa en oma Sjors

Mannen van het goeie leven Dit vind ik nog eens vakantie vieren.Wij zijn geen klein beetje jaloers maar heeeeeel veel Het is jullie van harte gegund

Ilse en Bas

Nou jullie hebben het maar goed en dat moet ook! Gaaf shirt inderdaad van Jordy. Veel plezier vandaag nog met het zwemmen!

Raapjes

Wat leuk dat jullie ondertussen herkend worden als vaste klant! Veel plezier vandaag weer! X