vanwerdeflorida2018.reismee.nl

Pechdag gevolgd door een geweldige dag!

Maandag starten we relaxed op, facetimen even met het thuisfront. De planning is om naar Kelly Park te rijden, een schijnbaar mooi natuurpark waar we nog niet eerder geweest zijn. Maar door onze trage start zijn we net te laat en is het park vol en worden er geen nieuwe mensen toegelaten.

Papa heeft nog een leuk idee, niet ver bij Kelly Park vandaan ligt een wildlife drive, waar je o.a. Veel alligators kunt spotten. Maar helaas zien we als we er aankomen dat deze alleen geopend is in het weekend.

Uiteindelijk zijn we terug naar het hotel gereden en zijn we gaan zwemmen en nog even gaan shoppen.

Dinsdag hebben we de wekker gezet, we willen op tijd naar Vulcano Bay, het nieuwe Westerpark van Universal. De shuttlebus richting Vulcano Bay vertrekt vanuit de parkeergarage van Universal. Net als de andere dagen lopen we er vlot naar toe en we zijn dan ook lekker op tijd in het waterpark.

Bij binnenkomst krijgt iedere bezoeker een horloge om waar je je voor een attractie kunt aanmelden en die trilt als je aan de beurt bent, waardoor je niet in een lange wachtrij hoeft. Het is nog redelijk rustig en we kunnen zeer vlot achter meerdere glijbanen af zonder dat we ons aan hoeven melden.

Na de glijbanen gaan we de lazy river in, en dobberen we heerlijk in een band rondjes door het park. Vervolgens hebben we een wildwaterbaan gedaan, waarbij je een zwemvest aankrijgt en da;n door een stroomversnelling wordt meesleurd..

Dan is er nog 1 attractie niet gedaan en we zijn vergeten ons daarvoor aan de melden, onze wachttijd is 80 mnuten! Maar doordat je andere dingen kunt doen in deze tijd schiet het toch wel op. Als de tijd daar is zitten we dan ook snel in een soort van rollercoaster maar dan in het water.

We houden het hierna voor gezien en willen naar Universal pretparken. Omdat we onze zwembroek toch aan hebben willen we nog even in de waterattracties. Waar we ook nu weer zeiknat uitkwamen Haha.

In de avond zijn we bij Chilli’s sparerbs gaan eten, echt een aanrader! Ook gaan we nog bij wat winkels naar binnen, maar slagen doen we nog niet.

Groet Jordy en J8mmy

Opa en oma Sjors

Wat een plezier in en om het water ,dat missen we hier wel hoor.Het is hier nog steeds erg warm maar binnen is het lekker koel Mannen geniet er van.Poot en een knuffel van Bruche

Ilse en Bas

Ja heerlijk dat watergebeuren, zou ook wel ff willen plonzen! Lekker genieten!
Kus aan Jordy