vanwerdeflorida2018.reismee.nl

Brute woensdag

De wekker gaat weer af, want willen we de drukte een beetje ontwijken in de Universal pretparken zullen we zo vroeg mogelijk in het park moeten zijn. Ook vandaag werkt deze strategie weer erg goed, want we doen de eerste drie, normaal vrij drukke attracties nu zonder wachtrij en ook al nemen we de single riders ingang, zitten we toch elke keer weer naast elkaar. Ook in het tweede park verloopt het vlotjes en tegen 12 uur hebben we gedaan wat wilden doen. Bij 1 attractie waren wat problemen toen wij er in zaten, niet ernstigs hoor, maar het leverde ons wel twee tegoedbonnen op om een willekeurige attractie via de express lijn te doen, die bewaren we nog even.

Vandaag willen we de boot nemen vanuit Universal Studio’s naar het Hard Rock Hotel. Wij hebben het vermoeden dat dit toch een stukje lopen scheelt en toen wij eerder in een ander Loews hotel zaten zijn we ook nooit gecontroleerd of we wel echt gast waren van dat hotel. Helaas blijkt er onweer in de licht te hangen en varen de bootjes niet.

Maar wij geven niet op en besluiten de wandelroute binnendoor via hetzelfde Hard Rock Hotel te nemen. Of het uiteindelijk veel tijdwinst op heeft geleverd weten we eigenlijk niet, maar avontuurlijk was het wel. Ook al omdat het zo hard is gaan regenen dat we binnen enkele seconden door en door nat zijn geworden. Aangekomen bij het hotel kleden we ons maar voor de deur uit, want zo nat naar binnen dat kunnen we echt niet maken.

Nu het toch regent is het de hoogste tijd om onze livingsocial bon in te zetten. Deze hadden we in Nederland gekocht om op een schootging range te kunnen schieten.

Wij krijgen een duidelijke veiligheidsinstructie, oor- en oogbescherming, een pistool en twee targets mee. Het is geen hele grote shooting range en wij krijgen baan 1 toegewezen. Wij hebben 50 kogels gekregen en wisselen om de 5 kogels. Het target gaat al snel op een grotere afstand, tenminste een stuk verder dan de cowboys in de andere schietbanen. Die kort erna hun target ook op dezelfde afstand zetten dan die van ons. Schieten ging ons vrij goed af, waarbij het hoofd toch wel onze favoriet is. Het was wederom een geweldige ervaring! Na afloop hebben we gevraagd of wij eventueel met een groter geweer op de foto mogen. Dit is geen enkel probleem en er wordt zelfs aangeboden dat hun de fote maken.

Na de schietparty lopen we nog even de TJ Max binnen, een grote outlet winkel waar je ff moet zoeken, maar soms goedkoop leuke merkkleding kunt kopen. We passen diverse shirts en polo’s van diverse merken zoals Calvin Klein, Ralph Lauren, Tommy Hilfinger en Michael Kors., Maar ondanks de soms aantrekkelijk prijs, moet het natuurljk wel lekker zitten. Uiteindelijk wordt het 1 t-shirt voor papaCalvin Klein voor 7,45 dollar.

We eten bij de Golden Coral en sluiten de dag weer heerlijk af in het zwembad en de jacuzzi. In de jacuzzi praten we nog een tijdje met een Amerikaan uit Californië die hier momenteel een paar weken hier werkzaam is. Hij richt fitnesszalen in en was benieuwd wat er zo allemaal te doen was in Florida en hoe lang het rijden is richting het strand.

Groetjes J&J vakanties

Opa en oma Sjors

Hoi cowboy's
Jullie worden wel echte Amerikaanse cowboy's Schieten gaat jullie al heel goed af nu moeten jullie nog even goed paard leren rijden met hoed en je holster om en natuurlijk je lasso niet vergeten
Mannen geniet er van.

Ilse en bas

Zozo spannend dat schieten, wel heel gaaf om te doen! Op de foto's is te zien dat jullie fijn genieten! Have fun!

Erik en Carly

Gaaf hoor, wat een topvakantie. Groetjes