vanwerdeflorida2018.reismee.nl

Daytona Beach

De weersvoorspelling is niet super, maar dat ze er ook wel eens langszitten hebben we al vaker meegemaakt. We hebben de wekker gezet en hebben ondanks de voorspelde wolken een trip richting Daytona Beach op het programma staan.

Het dak gaat naar beneden van de Mustang, want het is aangenaam weer. Gelukkig valt het mee met de drukte, want op de navigatie wordt regelmatig file aangegeven.

Om 10.00 uur rijden we het strand op, het blijft geweldig om met de auto het strand op te rijden! Ook de golven zijn weer als vanouds en Jordy maakt de nodige meters op luchtbed. Tussendoor word5 er nog wat met een balletje overgegooid , en voor we het weten is het alweer 14.00u en willen we weer vertrekken. Maar dan blijken we niet van het strand af te kunnen en staan we in de file. Een ongeduldige heer denkt sl8m te zijn en rijdt links langs de file af. Na drie meter moet hij echter noodgedwongen zijn actie staken, want zijn voorwielen graven zich helemaal vast in het zand haha.

We zijn er inmiddels achter dat enkele auto’s voor ons ook iemand vastzit, en wij moeten deze route ook bog nemen. Jordy geeft aan dat je he5 veste maar zo hard mogelijk door het stuk mulle zand kan rijden (normaal is het hier overal keihard). Als de wagens voor ons er doorheen zijn is het onz3 beurt.

We geven een flinke dot gas en de auto en er zijn nmiddrls behoorlijk wat toeschouwers langs de route komen staan. We schieten er met een mooie vaart doorheen, totdat we halverwege merken dat ook onze auto begint te driften. Dan nog maar wat gas extra en gelukkig trekt de auto weer recht, gevolgd door applaus en duimen omhoog van de toeschouwers.

Onderweg naar huis eten we en burgertje bij the Five Guys en vindt Jordy nog een mooi T shirt.

Omdat we s’avonds Niets op de plannn* hebben staan, besluiten we nog even naar Vulcano Bay, het waterpark te gaan. Hier begint de drukte dan ook minder te worden en we kunnen bij meerdere glijbanen vlot achter elkaar doorlopen.

Als we om 22.00 uur thuiskomen zijn se dan ook best moe van deze lange dag. Morgen helaas geen uitslaapdag, want morgen staat Kelly park op het programma

Groetjes Jordy en Jimmy

Ilse en bas

dat zal een mooi gezicht geweest zijn, keihard door het zand heen! lachen!

Opa en oma Sjors

Jordy hoeveel meters ging je omhoog met je luchtbed durfde je vader het ook het is maar goed dat hij naar je luisterde anders waren jullie misschien ook wel vast komen te staan
Geniet er nog maar lekker van

Erik en Varly

Maar goed dat Jordy erbij was anders had je kunnen graven. Scheurneuzen! Groetjes