vanwerdeflorida2018.reismee.nl

Kelly park en alligators

Wederom gaat de wekker toptijd af, we willen niet nogmaals telaat komen bij het Kelly park. Na 45 minuten rijden zijn we om kwart over 8 aangekomen bij het Kelly park.

Buiten het park kun je opblaasbare banden te huur waarmee je jezelf door de stroming mee kan laten drijven. Deze banden zijn eigenlijk gewoon binnen banden van een vrachtwagen. Maar ze passen niet helemaal in de auto, leuke auto die mustang cabriolet maar de bagage ruimte houd niet over. Gelukkig is het mooi weer en kan het dak open en kunnen ze gewoon op de achterbank liggen. Achteraf zien we dat andere het zelfde probleem hebben en ze gooien de banden gewoon op het dak van de auto.

Eenmaal in het park pakken we ieder onze band en lopen we naar het start punt van de rivier waar het tuben begint. Er zijn toch wel wat mensen die moeite hebben om in de band te komen. Maar ons lontje zit al snel in het rondje.

Zeker in het begin staat er een behoorlijke stroming, maar het is echt geweldig om te doen. Het water is kraakhelder, je kunt zo op de bodem kijken. Verder voel je je volledig in de wildernis.

We tuben de hele morgen met af een toe een kleine pauze om wat te drinken of eten. Om 1 uur wordt boven de kraan open gezet en begon het te donderen en moest iedereen het water uit.

Zodra het is opgehouden met regenen brengen we de banden terug en rijden we richting een wild life. We hebben bij het Kelly park geen alligators gezien ondanks deze er wel zouden moeten zijn. Dus gaan we ze maar elders zoeken.

Apopka wild life drive is een natuurgebied dat dik een half uur van Orlando ligt. Maar lijkt erg veel op de everglades. Mooie natuur en veel dieren. We zien dan ook erg veel alligators.

In de avond gaan we voor de laatste keer deze vakantie naar de universal parken. We doen alle attracties nog een keer en dan is het 22:00 uur en gaat het park toch echt dicht.

Morgen mogen we eindelijk een keer uitslapen en rijden we weer terug naar miami.

Groetjes Jordy en Jimmy

Ilse en Bas

Jullie hebben het maar druk mee, maar wel allemaal leuke spannende dingen om te doen. Daar is vakantie voor, geniet ervan samen!

Carly en erik

Beetje jaloers op jullie, zou hier ook wel heerlijk zijn met ons kontje in het rondje door het water dobberen. Geniet er nog lekker van! Groetjes